Monday, May 2, 2016

IV




Perkara yang pertama yang aku mampu cakap ialah Alhamdulillah. Time ni memori paling terindah bila kau ada pertandingan yang melibatkan emosi, pergerakan, pemikiran di belakang kita ada anugerah Allah yang terindah, iaitu MAMA :') For the first time, mama accompany me then lihat kita perform. Because of my mom and my friend's doa, i got the second place for individual category, Fourth for partner category and third for berkumpulan. Alhamdulillah, terakhir apa yang aku sumbang untuk sekolah. 

When bila kita tempat dari Johan hingga tempat keempat akan layak ke peringkat negeri, yes im one of the luckiest dapat pergi ke negeri. Aku mewakili seremban 1. Tak pernah pernah wakil untuk daerah. Thanks to Cikgu Umi Nazrah & Cikgu Anis Yusnida. And also for my mum and dad for giving me a support. Lastly, Thanks to one of our creator, Allah who membenarkan ku merasa sedikit kebahagiaan dalam bidang kokurikulum. 

Last but not least, setiap perkara mesti kita diberi peluang oleh Allah. Allah yang membenarkan malah Allah akan juga melarang untuk kita melakukannya. Setiap masa depan kita sudah ditentukan di Loh Mahfuz. Anyway, Goodluck for me for Negeri, Soon! (Very Nervous)

No comments:

Post a Comment